ארגון הארכיון האישי שלנו

Facebook
Twitter
LinkedIn

ככל שהחיים הדיגיטליים שלנו ממשיכים להתרחב, זה הופך להיות חשוב מתמיד להישאר מאורגנים ולעקוב אחר כל התמונות והסרטונים שאנו מצלמים. בין אם אתם צלמים מקצועיים או סתם חובבים, ארגון הארכיון האישי של תמונות וסרטונים משפחתיים חיוני לשימור הזיכרונות שלכם ולשמירה על סדר החיים הדיגיטליים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל
צורו מבנה תיקיות שעובד בשבילכם. אחד השלבים הראשונים בארגון הארכיון האישי שלך הוא ליצור מבנה תיקיות הגיוני עבורכם. שיקולו לארגן את הקבצים לפי תאריך, אירוע או נושא. השתמשו בתגיות ובמילות מפתח כדי להקל על החיפוש. תיוג התמונות והסרטונים עם מילות מפתח יכול להקל בהרבה על מציאת פריטים ספציפיים בארכיון שלכם. השתמשו בתגים כמו “חופשה”, “משפחה” או “יום הולדת” כדי לעזור לעצמכם לאתר במהירות את התוכן שאתם מחפשים.
תשקלו שימוש בתוכנות מקצועיות לניהול ארכיון כגון Lightroom, Darltable, Google photosכשהתמונות מנוהלות ישירות מהמחשב שלכם יש לכך יתרון מסוים בשמירה על הפרטיות כי התמונות לא נמצאות בענן, מצד שני הגיבוי שלהם צריך להיות יותר קפדני.
תשתדלו שכל הקבצים המסודרים שלכם יהיו על כונן קשיח אחד מספיק גדול ולא על הרבה קטנים כדי שהמידע יהיה כמה שיותר נגיש וכדי שיהיה כמה יותר נוח לגבות אותו.
אל תפחדו למחוק תמונות וקבצי וידאו שאתם לא צריכים, זה תופס מקום, זה עולה הרבה כסף בכוננים הקשיחים שלנו
השתמשו באחסון בענן כדי לגבות את הקבצים שלכם. חשוב להחזיק עותקים מרובים של התמונות והסרטונים שלכם למקרה שמשהו יקרה לאחסון הראשי. שיקולו להשתמש בשירות אחסון בענן כמו Google Photos או iCloud כדי לאחסן גיבויים של הקבצים שלך למקרה של אסון.
השתמשו בתוכנת זיהוי תמונות כדי לעזור בארגון. כלים מודרניים רבים לזיהוי תמונות יכולים לתייג אוטומטית את התמונות והסרטונים שלכם על סמך התוכן שהם מכילים. זה יכול להיות חיסכון עצום בזמן כשמדובר בארגון הארכיון האישי שלנו.
תשתדלו לערב בני משפחה נוספים בתוך התהליך מכמה סיבות, ראשית יש להם חומרים שאין לכם וזה יכול לעזור ושנית אם אצלכם הכל יהיה מסודר גם הם ירוויו מזה כי ככל הנראה הם חלק מאותו ארכיון מתגבש.

צור קשר

כתובת : סימטת אבני החושן 6, רמת גן

שעות פעילות  09:00 - 19:00