ה”אני מאמין” שלי

Facebook
Twitter
LinkedIn

מאז שאני זוכר את עצמי תמיד נמשכתי לצלם את המשפחה שלי. תמיד היה בי צורך פנימי לנסות ללכוד ולתעד את היקרים לי מכל. , המסע שלי התחיל מזמן בצילום סטילס, מדיום רב עוצמה בפני עצמו, שמקפיא  שניות קפואות בזמן. עם השנים, נמשכתי לעולם הוידאו שהגדיל משמעותית את היכולות שלי לתעד את הדינמיקה המורכבת של קשרים משפחתיים באופן שתמונות סטילס דוממות פשוט לא יכלו.

תיעוד בוידאו אינו רק מקפיא חלקי שניות דוממות בזמן. אלא מאפשר לי  לתעד את הדינמיקה העדינה של החיים עצמם  – הצחקוקים המתפשטים במהלך דינמיקה משפחתית, הברק ודמעות ההתרגשות בעיני הורים גאים, שפת הגוף הייחודית לכל אדם, התנועה שבחיבוק, הצעד הראשון,  כל אלו מונצחים בתוך קפסולת זמן נצחית דרך העדשה שלי.
סרטוני וידאו הם הנצחה של רגשות אמיתיים, תוססים, נעים ופועמים ממש כמו החיים עצמם ומאפשרים לנו להביט ולחיות מחדש.את העבר באופן שצילום סטילס יחיד פשוט לא יכול.

בכל משפחה מתפתח סיפור מתמשך  ובו דמויות היקרות לנו. כמו בכל סיפור יש בו  עלילה, גיבורים ודמויות משנה, הסיפור מתפתח,  הדמויות דינאמיות, משתנות, מגיחות לעולם או שעוזבות אותו. החיים והמציאות עולים על כל דמיון אך ללא תיעוד נאות מרבית הרגעים הללו יתנדפו ברוחות השיכחה .

וידיאוגרפיה מאפשרת תיעוד אולטמיטיבי לדינמיקה המשפחתית שלכם. זה לא רק מה שאנחנו רואים, אלא מה שאנחנו שומעים, שפת הגוף שלנו וההילה שאנחנו יוצרים, הכל נצרב לנצח בפורמט דינמי. הסרטון מעסיק את הצופים באופן פעיל, מזמין אותם להיות חלק מהצחוק, לזמזם יחד עם המנגינות המשפחתיות, ולהיזכר מחדש ברגעים משפחתיים יקרים שחלפו ולא יחזרו.

ולסיכום, היום  עם ניסיון עשיר בלכידת סיפורים משפחתיים דרך העדשה שלי, אני יכול להגיד בביטחון  שהעבודה שלי מצליחה ללכוד ולהנציח את פעימות הלב של חיי משפחה. הסרטון הערוך הינו כמו מראה נוסטלגית לרגעים חולפים בחיי לקוחותיי הרבים ומציע לא רק הצצה אלא צלילה עמוקה סוחפת לתוך החוויות המשפחתיות שהייתה לי הזכות לתעד.

קובץ וידאו יכול לשמר את החיים עצמם, תוססים, תנודתיים ומרגשים והוא יאפשר לדורות הבאים להכיר כמעט באופן אותנטי את המורשת המשפחתית שלהם. 

 

צור קשר

כתובת : סימטת אבני החושן 6, רמת גן

שעות פעילות  09:00 - 19:00