צילום עצמי: חובה לכל צלם

Facebook
Twitter
LinkedIn

כשאנחנו מדברים על צילום עצמי הכוונה היא לאו דווקא לסלפישכן הוא יכול להיות צילום זוגי או משפחתי שבעזרת ציוד מינימלי תוכלו להרוויח זכרונות מדהימים בחינם.

בשביל לצלם צילום עצמי יש לבצע כמה פעולות פשוטות: 

  1. צילום עצמי נעשה על ידי המצלמה כשהצלם הוא בין המצולמים ומול העדשה.  שלה על מנת לצלם ככה  אתם צריכים טיימר (השהיית הצילום), שלט רחוק, אפליקצייה או מצב צילום שנקראה Interval shooting הכל תלוי בסוג המצלמה/הפלאפון שיש ברשותנו.
  2. בשלב השני אנחנו צריכים דרך להעמיד את המצלמה במקום מרוחק מאיתנו. הדרך המקצועית היא להתארגן על חצובה שבדיוק נולדה לרגעים שכאלו והיא  מאפשרת לנו למקם את  המצלמה בכל מקום שנחפוץ ובכל גובה וזווית המתאימים לפריים שלנו. בגלל שלא תמיד יש ברשותנו אחת וגם אם יש לנו היא לא תמיד זמינה, במקרים שאין לנו חצובה אפשר להיות יצירתיים ולהציב את המצלמה על גדר,אבן, עץ או פשוט על התיק שלנו.
  3. השלב השלישי הוא לקבוע את הפריים, בשביל לעשות את זה רצוי להעמיד את בן/בת הזוג או המשפחה במקום שאליו תצטרפו עוד רגע, קחו בחשבון איפה אתם תעמדו ותנסו להשאיר מקום בחלק העליון ובצדדים כדי שתנועות קטנות שלכם לא יובילו לחיתוך של המשתתפים מהפריים.
  4. שלב הצילום עצמו תלוי בדרך הפעלת המצלמה

אם אתם רק עם טיימר שימו אותו על זמן השהייה הכי ארוך ( בדרך כלל זה 10 שניות) לחצו על כפתור המחשף ורוצו להצטרף לצילום.

  • אם אתם עם שלט או אפליקצייה הצטרפו ליקיריכם ברוגע ושלווה ופשוט תצלמו הרבה ותשתדלו לשנות קצת את ההעמדה כדי לקבל הרבה חומר גלם מגוון מהסשן
  • אם ברשותכם מצלמה שיש בה  interval shooting, תגדירו אותו לצלם כל 3 שניות למשך זמן לא מוגבל, תצטרפו ליקיריכם ופשוט תהנו מהרגע המשפחתי/זוגי שאתם נמצאים בו וכשאתם מרגישים שיש לכם את זה תחזרו למצלמה ותפסיקו את הצילום

היתרון הבולט ביכולת לצלם את עצמנו היא בזה שאנחנו יכולים לקבל תיעוד משפחתי/זוגי בכל מצב, או מקום בעולם וזאת מבלי להזדקק לעזרה חיצונית או מזל.  

צור קשר

כתובת : סימטת אבני החושן 6, רמת גן

שעות פעילות  09:00 - 19:00